CMS Demosite
Ugye valahogy mindenki kitalálja melyik hozzászóló milyen nemű?

:)

------KJ

Háttértörténetként azt lehet tudni, hogy ez a kis részlet az én blogomból származik. A barátaim szoktak megjegyzéseket fűzni az írásaimhoz. Ha nem lennének nevek, szerintem akkor is könnyen ki lehetne találni, melyiket írta lány, és melyiket fiú...
A bejegyzésem, amire a "comment"-ek jöttek (és itt jegyezném meg, hogy emiatt a baleset miatt voltam kénytelen kihagyni néhány órát):

Baleset...

Térdek, könyök, váll, kulcscsont, medencecsont, boka... egyébként jól vagyok...

Önök a Nyúl Rádió 83.6-ot hallgatják. A nap fontosabb hírei következnek: Piripócspusztán egy öt éves kislány ikreknek adott életet. Max, a háromlábú ír szetter 17 óra alatt úszta át a Dunát hosszában. John Smith bejelentette: ?Kiszáll a show businessből". Erős István négy menetben technikai KO-val kiütötte ellenfelét, Erős Istvánnét. Elkezdték a felújítási munkákat Salgótarján játszóterén, egészen az óvodáig. Először kifelé, majd a befelé vezető oldalon dolgoznak, 2x2 sáv járható. A Váci úton közúti baleset torlódást okozott, amikor egy 25 év körüli fiatal nő motorjával felborult az építkezési törmeléktől sóderes úton. Belecsúszott az előtte haladó ezüst színű Volkswagenbe, amit a neves író, Nógrádi Gábor vezetett. A Sose halunk meg szerzője azonnal kiszállt kocsijából, feltartva a forgalmat, hogy segítsen a sérült sofőrnek. Az autónak nem esett baja, a motor bal oldala kissé megsérült, amit némi polírozással könnyűszerrel el lehet tüntetni. A fiatal nőt horzsolásokkal és zúzódásokkal szállították a baleseti ambulanciára. A sérült a Nyúl Rádió kérdésére elmondta, fájdalmai vannak, több végtagját csak nagy nehézségek árán, a könnyeivel küszködve tudja mozgatni, de a motorozást nem hagyja abba?

A kommentek:

Gordon Freeman: Hát ez alapvető vezetési hiányosságot feltételez: a kvicsos, törmelékes úton való motorozásnak más szabályai vannak mint a nrmál úttesten.
Sajnos még a tiszta, egyenes úton közlekedve is meg lehet halni ahogyan az írásomban megírtam.
Te voltál a motoros, nyuszkó?
hanter: Szevasz Freeman !-)
Gordon Freeman: Szeva hanter!:)Mizu?
Nyussz, majd olvsd el az írásomat, a három másodperc-et!
Mi történt, hogyan estél el?
Bonííí: basssszus bassszusom. úristen. júúúciiiiiiii....
ilyeneket olvasni több ezer kilóméterről???
hogy vagy? részletesebben! azonnal!
jaj.. remélem semmi komoly.. 
írj!!!!!!
eternity: Ajjjj!
De Nógrádi megkéri a kezedet, és heppiend lesz, ugye?
Balu: Engem is itt ijeszgetsz remélem jól vagy. Irtam SMS.t de kivagy kapcsolva, ha bármi komoly bajod lesz , akkor nem tom mit csinálok veled. Vigyázz magadra, kár lenne érted :)
mesevilag: nem lehet juci, mer juci nem is 25 év körüli nő, ő még csak alig tizennyolcacska, zsengeeee
nyuszika: Hát... öhm... de, sajnos ez tényleg a juci volt... Mentem a Váci úton a délutáni csúcsforgalomban és úgy tűnt, hogy végre megindul a kocsisor és én is megindultam és hát közben meg mégsem kellett volna, és hirtelen fékeztem és ott az út szélén meg pont volt egy építkezés és a homokot odahordta a szél... én meg jól elestem, rám a motor stb... Fél óra pihi az út szélén... hogy legalább a remegés elmúljon... Aztán szépen visszaültem a motorra (bár a bal végtagjaimat alig bírtam mozgatni), átgurultam a tanpályára, ahova eredetileg is indultam, és ami kb. 100 méterre volt már csak... Ott lepasszoltam Lacinak a motort, aztán bevitettem magam a balesetibe... Ott megröntgeneztek, megállapították, hogy ugyan nem tört el semmim, de egyrészt épphogynem, másrészt meg viszont tele vagyok zúzódásokkal meg ínhúzódásokkal, meg horzsolásokkal, meg nagyon szerencsés vagyok, mert még a bal lábam nagyujja is véraláfutásos... És egészen este 10ig nem is sírtam... Kb. akkor esett le, hogy mi is történt... meg kb. akkorra kezdett kimenni belőlem a fájdalomcsillapító... és kb. az egész bal felemet nem bírom használni... Szóval ez történt... velem... igen...
nyuszika: Ja, és Nógrádi művész úr nagyon kedves volt, pedig hát ugye én voltam a hibás, de azonnal kipattant a kocsiból, segített felszedni a motort, negyvenszer megkérdezte, hogy rendben vagyok-e, aztán megadta az elérhetőségeit, hogy ha mégis bármi bajom lenne, meg ha egyébként is tudna valamiben segíteni, akkor...
Aztán meg otthon kiderült, hogy anyám ismeri személyesen, mert egy városból valók és együtt nőttek fel... Úgyhogy ennyit a véletlenekről...
mesevilag: jééééééééééééézzzzusom!!!!!!!!!!!!
mesevilag: megkíméllek a további mondataimtól!!!!!!!!
nyuszika: Memi! Aszitted, hogy viccelek?
Gordon! Olvastam! És... hát... jaj... Meg a kísérletedet is olvastam... De tudod Te is jól, hogy pánikhelyzetben máshogy alakulnak a dolgok... Neked nem úgy kellett fékezned, hogy keresztbe állt egy autó...
Gordon Freeman: És mit csináltál rosszul?
Ilyenkor mindig tanulni kell a dologból.
........a sóderes-homokos úttest nagyon veszélyes, még állni sem biztonságos, az ember leteszi a lábát, a homokos felületen a cipő nem tapad, elcsúszik, a motor rádől.
Sokszor volt ilyen.
Haladás közben mindig figyelni kell az úttesetet,az úton levő hosszanti repedéseket, úthibákat, falevelet, homokot, olajat, vizet, vízátfolyást kell figyelni.
Már eleve úgy kell közlekedni hogy ezek ne kerüljenek a kerék alá.
De ha egy be nem látható kanyarban hitrelen kerülnek elénk, akkor a motort fel kell emelni egyenesbe, és minden fékezés nélkül át kell gurulni rajta, és csak utána folytatni a kanyarodást-fékezést.
Ez rutinná kell váljon, nyuszsz!
a kanyarban általában nem megy gyorsan az ember, és egy ilyen két másodperces manővernek teljesen hétköznapinak kell válnia.
Kanyarodsz, nézel, látod az ívet ahol menni fogsz, de ott van valami, kicsit kiemeled, a motort ezzel a kanyar külső íve felé teszed át a kanyarodási ívet, és elmész a tárgy vagy az úthiba mellett.
Uyanezt fékezéssel, ha az út teljes szélességében úthiba-olaj, kavics, stb van, előtte lefékezni, de ha nem sikerült teljesen megállni akkor fékezés nélkül átgurulni rajta, és utána megint fékezni.
Olyan előfordul sokszor hogy az ember véletlenül rákanyarodik egy ilyen kavicsos részre, és kanyarodás közben a gumik megcsúsznak, de a szilárd részen megint megtapadnak, olyankor az embert megsegíti az őrangyala, de ere nem mindig lehet számítani..
Nyussz: ha valami mögött mész, a fél szemed az előtted haladó járművön, másik fél szemed a jármű mögötti úttesten legyen, sokszor előfordul hogy az előtted levő a két kerék közé veszi a féltéglát, a kavicsot, a döglött macskát, a tehénszart, és amikor mész mögötte, ezek kikerülésére kb fél másodperced van.
Job egy kicsivel nagyobb követési távolságot hagyni.
Kár hogy nem laksz közelebb, megtanítanék pár dolgot neked a gyakorlatban.
Gordon Freeman: Igen, így van nyuszikám.
Itt miskolcon volt egy baleset, a kórházigazgató vett egy motort a fiának, aki azelőtt Simsonnal brekegtetett, gyakorlat ohne.
Aztán egyszer derbiztek felfelé az Avason, egy busz eléjük kanyarodott, a srác bepánikolt és felkenődött a buszra, a másik nem.
Próbálgatni kell a vészfékezést is, oda kell figyelni fékezéskor hogy a hátsó kerék ne állóra fékezve csússzon hanem még forogjon, és az első féket,hogy minél nagyobb fékerőt tudjon kifejteni.
Szóval a rutin életet ment.
Gyakorolni, gyakorolni, gyakorolni, ez a titka.
nyuszika: Igazából csak figyelmetlen voltam... szerintem... mindegy... az esést is gyakorolni kell... Puckány is megmondta, hogy legalább ezen is túlvagyok, és már nem fogok annyira félni az eséstől... Persze ha igazán félnék tőle, akkor nyilván nem is motoroznék...
Bonííí: jaj... azért légyszimárna... vigyázz magadra.... és gyógyulj meg hamar.
nagyon várlak már benneteket ám! :)
Gordon Freeman: Az elesés hozzátartozik a motorhoz.Igazából én is azért vettem hatszázast, met ezt még fel tudom emelni a földről, ha elnyalok vele.Több mint kétszázharminc kiló a motor.
1972 március óta van jogsim, és ezzel egyidőben motorom is.
Életemben nem sokszor estem el,talán egy kezemen meg tudom számolni, ütközésem nem volt.
Kijártunk a Bükkbe motorozni: akkoriban még hegyi felfutó versenyek voltak, olyan mint Parádon.
Mi is sokat derbiztünk felfelé a versenyszakaszon, egyszer felfelé menet csúsztam ki egy homokos kanyarban, egyszer lefelé, egyszer előttem egy autó bémázni kezdett és az előttem menő motoroshaverok összeakadtak előttem, összezárva az utat, de nem történt semmi, a motor beléjük akadt, én mentem tovább, gurultam, és felálltam.
A Bükkben volt még olyan hogy valamelyik kanyarba túl gyorsan mentem be, és ki kellett egyenesíteni, aztán nagy fék és a padkán éppenhogy sikerült megállni, ilyesmi.
Aztán már ezzel a motorral volt olyan hogy előttem kétsávoson két autós egymás mellett menve összeakadt, kösztük annyi hézag volt hogy a két tükrömet behajtotta, de pont megálltam köztük.
Országúton még nem volt kritikus helyzetem sem.
Olvasd el a Dr Gerhard Munsch könyvét, a "Gépkocsivezetés új útjai, a defenzív taktika" c könyvét, jó.
Lényeg hogy a vezetési és a közlekedés tudás összhangban legyen, szinte művészi fokra kell fejleszteni.
nyuszika: Köszi! Remélem, ennél komolyabb esésem nekem sem lesz...

CC-GNU GPL
This software is licensed under the CC-GNU GPL.